اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی چه زمانی به ایستگاه آخر خواهد رسید؟

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: دهه فجر امسال تعداد 2هزار واحد مسکونی پروژه مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد و با تحویل این پروژه‌ها مسکن مهر استان به ایستگاه آخر می‌رسد.

پروژه‌های مسکن مهر آذربایجان‌غربی چه زمانی به ایستگاه آخر خواهد رسید؟

محسن حمزه لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه مسکن مهر در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تعداد 2 هزار واحد مسکونی پروژه مسکن مهر تمام شده و کلید آن در دهه فجر امسال تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

وی با اشاره به واحدهای تکمیل نشده پروژه مسکن مهر، بیان کرد: برای رفع موانع و تکمیل واحدهای ناتمام پروژه مسکن مهر جلسات کارگروه تخصصی برگزار می‌شود و طی این جلسات مشکلات به مرور دسته‌بندی و فاز به فاز موانع رفع و تحویل متقاضی داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص مراکز مذهبی و فرهنگی مجتمع‌های مسکن مهر، اذعان کرد: تهیه مقدماتی زمین و زیر ساخت‌های این مراکز بر عهده اداره راه وشهرسازی بوده اما متولی این امر دستگاه‌های اجرایی مربوطه است و اداره راه و شهرسازی به آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس برای ساخت مدرسه و اداره اوقاف برای ساخت مساجد در مجتمع‌ها اعلام نیاز کرده و برای احداث و بهره‌برداری دستگاه‌های متولی باید این اقدامات را انجام دهند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح مسکن مهر آذربایجان غربی در مجموع قرارداد ساخت 40هزار و 871 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و تعداد 11 هزار رو37 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر (درمجموع 51 هزارو 908 واحد) منعقد شدکه از پیشرفت فیزیکی 96.40درصد برخوردار بوده و تعداد واحد کل با کسر پروژه‌های بدون تسهیلات 49 هزار و 790 واحد است.

حمزه لو اضافه کرد: با اجرای دستور مقام عالی وزارت پروژه‌های راکد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر 30درصد، پروژه‌های دارای پرونده حقوقی و پروژه‌های فاقد متقاضی از لیست پروژه‌های مسکن مهرحذف شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در سطح استان، از مجموع 13 شهر بالای 25 هزار نفر جمعیت در سطح استان در 5 شهر (اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، سلماس و تکاب) پروژه های طرح مسکن مهر به اتمام رسیده و در پنج شهر (ماکو، خوی، نقده، شاهین دژ و بوکان) پروژه های مسکن مهر از پیشرفت فیزیکی بالای 98درصد برخوردار بوده که حداکثر در نیمه اول سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان خواهند شد.

مدیر کل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: پروژه‌های مسکن مهر سه شهر ارومیه، مهاباد و سردشت نیز طی سال جاری تکمیل خواهند شد.


انتهای پیام/61022/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول